17-09-13

Lokkich Nijjier!

Op de gezellige indoormarkt tijdens de feestweek van de Oranjeverenging Echtenerbrug e/o op zaterdag 14 september j.l. hadden de bezoekers gelegenheid zich te laten vereeuwigen als Rudolph the Rednosed Reindeer om daarmee hun eigen kerst/nieuwjaarskaart te maken.
Het was een groot succes en erg leuk om te doen!

Voor iedereen die meegedaan heeft zijn hier de resultaten!
Klik op 'read more' onder deze post en de foto's verschijnen in een klein formaat samen met een nummer . Zoek jezelf en noteer het nummer, stuur dan een mailtje met je naam en het fotonummer naar mij (klik hier). Als ik je mailtje heb ontvangen stuur ik je een grotere versie zodat je deze in een email, op je mobiele telefoon, op je website of Facebook kunt gebruiken.
Wil je een groter bestand van betere kwaliteit zodat je er een ansichtkaart of poster van kan (laten) printen, op een mok of mousepad laten afdrukken als leuk kerstkadootje maak dan €10,00 over op ING rekening 6421763 tnv PGF Moorman te Echtenerbrug, ovv je naam en fotonummer.
Zodra ik je betaling heb ontvangen zal ik de foto in email naar je opsturen.

Ik vind de foto's zo leuk dat ik ze graag voor mijn eigen promotie wil gebruiken, ik doe er geen gekke dingen mee, ik laat er hooguit een kaart als voorbeeld voor de volgende actie van printen en wil een filmpje maken voor presentatiedoeleinden. Als je hier niet mee akkoord gaat wil je dat dan in je mailtje vermelden? Als je minderjarig bent wil ik graag toestemming van je ouders. Dank je!

Leuk dat je hebt meegedaan en veel plezier met je foto!








lokkich01
lokkich02
lokkich03
lokkich04
lokkich05
lokkich06
lokkich07
lokkich08
lokkich09
lokkich10
lokkich11
lokkich12
lokkich13
lokkich14
lokkich15
lokkich16
lokkich17
lokkich18
lokkich19
lokkich20
lokkich21

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen